سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

                

رییس‌جمهور در ابتدای سخنرانی خود در مجلس به تشریح ویژگی‌های لایحه بودجه 93 پرداخت و گفت: برای اینجانب کمال خوشبختی است که با اتکال به خداوند متعال و مطابق اصل 52 قانون اساسی لایحه بودجه کل کشور در سال 1393 را به عنوان اولین بودجه دولت یازدهم در موعد مقرر و در راستای برنامه‌ای که در زمان انتخابات با مردم شریف ایران در میان گذاشته بودم تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کنم  .

برخی از عناوین سخنرانی رئیس جمهور :

1-این امکان فراهم شده که با دقت میان مشکلات و راه‌حل‌ها ارتباط برقرار کنیم

2-تحریم‌ها در چند مسیر رکود را در اقتصاد کشور بوجود آورده است

3-وابستگی بالا به واردات و دخالت‌های دولت در اقتصاد مشکلاتی بوجود آورده است

4-کاهش 21 درصدی سرمایه‌گذاری، یکی از عوامل انتقال شرایط رکود از سال 91 به 92 بود

5-حجم نقدینگی ناشی از خلق پول عامل اصلی تورم است

6-تحرک زیادی را در حوزه پارس جنوبی آغاز کرده‌ایم

 


ارسال شده در توسط شهرری

                 

 در حالی که رسانه‌های جهان در حال حاضر اغلب توجه خود را به زندگی و گرامیداشت نلسون ماندلا اختصاص داده‌اند، شبکه خبری راشا تودی در گزارشی به هفت نقل قول از وی اشاره کرده که احتمالا کمتر به آن توجه شده است.

ماندلا پیش از حمله آمریکا به عراق در یک سخنرانی در مجمع بین‌المللی زنان در شهر ژوهانسبورگ اقدامات آمریکا را نکوهش کرد و گفت: انگیزه اصلی جورج دبلیو بوش، رئیس جمهوری وقت آمریکا دستیابی به نفت است و بوش سازمان ملل را تضعیف می‌کند.

ماندلاخاطرنشان ساخته بود: اگر کشوری در جهان باشد که دست به قصاوتی غیرقابل تصور در جهان زده باشد این کشور آمریکا است. آن‌ها هیچ اهمیتی به انسان‌ها نمی‌دهند.

ماندلا همچنین پرهیزی از حملات لفظی به آمریکا نداشته و بارها با احتمال حمله این کشور به عراق مخالف کرد. در حالی که در سال 2002 آمریکا خود را آماده حمله گسترده به عراق می‌کرد ماندلا به مجله نیوزویک گفته بود: اگر به مسائل نگاهی داشته باشید به این نتیجه خواهید رسید که رفتار آمریکا تهدیدی علیه صلح جهانی است.

ماندلا همچنین یکی از حامیان دیرینه سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) بود و در سال 1999 در یک سخنرانی به خبرنگاران گفت که قبول می‌کند میانجی‌گر سیاسی میان اسرائیل و همسایگانش باشد.

ماندلا تصریح کرده بود: اسرائیل باید از همه مناطقی که در سال 1967 از اعراب گرفته، عقب نشینی کند. اسرائیل باید به طور ویژه و کاملا از بلندی‌های جولان، از جنوب لبنان و از کرانه باختری عقب نشینی کند.

ماندلا همچنین در سال 1991 با فیدل کاسترو، رهبر انقلابی کوبا دیدار کرد. در آن زمان کوبا سی و هشتمین سالگرد حمله مونکادا را گرامی می‌داشت و ماندلا در سخنرانی خود از جایگاه ویژه کوبا در قلب مردم آفریقا و همچنین انقلاب آن خبر داد.

وی اظهار داشت: انقلاب کوبا از نخستین روزهای آن سرچشمه الهام برای مردم عاشق آزادی بوده است. ما از ایثارگری‌های مردم کوبا در حفظ استقلال و حاکمیتشان در مواجهه با کمپین شرورانه امپریالیستی برای از بین بردن دستاوردهای گسترده انقلاب کوبا تحسین می‌کنیم. زنده باد انقلاب کوبا و زنده باد رفیق فیدل کاسترو.

ماندلا همچنین در سخنان دیگری خواهان پایان دادن به تحریم‌های سازمان ملل علیه لیبی در سال‌های 1997 شده بود و از معمر قذافی، رهبر مخلوع لیبی که یکی از حامیان وی بود به نوبه خود حمایت کرد.

ماندلا گفته بود: این وظیفه ما است تا از برادر معمر قذافی، رهبر لیبی حمایت کنیم. به ویژه در زمینه تحریم‌هایی که نه فقط وی را هدف قرار می‌دهد بلکه مردم عادی این کشور و برادران و خواهران آفریقایی ما را هدف قرار داده‌اند.

نلسون ماندلا در چهارم دسامبر 1997 در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین گروهی را به عنوان مردم آفریقای جنوبی، مهمانان فلسطینی و انسان دوستان گرد هم آورد تا همبستگی با مردم فلسطین را اعلام کند.

وی در سخنرانی خود خواهان تداوم همبستگی در حمایت از آزادی و عدالت در فلسطین شد.

وی اظهار داشت: سازمان ملل موضع قاطعی را علیه آپارتاید اتخاذ کرده و طی سالیان گذشته یک اتفاق نظر بین‌المللی ایجاد شده که به این نظام ظالمانه پایان داد. اما ما می‌دانیم که آزادی ما بدون آزادی فلسطینی‌ها همچنان ناقص است.


ارسال شده در توسط شهرری

        

آیین اهتزار پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

در این مراسم معنوی که  در نماز خانه مجتمع یادگار امام(ره) و با حضور دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رئیس واحد و هیات رئیسه برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید موسی هاشمی تنکابنی معاون فرهنگی واحد شهرری در سخنانی ضمن اشاره به مناسبت تاریخی این روز و دفن جسد مطهر امام حسین (ع) و شهدای کربلا، بر ضرورت استفاده از مفاهیم والای عاشورا در زندگی روزمره تاکید کردند.

طنین نوای ملکوتی زیارت عاشورا توسط دو تن از ذاکرین از دیگر برنامه های این آیین مذهبی بود که در فضای معنوی خاصی برگزار و با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد. اما بخش اصلی این برنامه رونمایی از پرچم مقدس حرم مطهر امام حسین (ع) بود. همراهی نوای ذاکرین اهل بیت و استقبال حاضرین جهت تبرک این پرچم مقدس، حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشیده بود. از دیگر برنامه های این آیین مذهبی، ذکر مناقب امام حسین (ع) و مراسم سینه زنی بود. شایان ذکر است این برنامه با استقبال پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار گردید.


ارسال شده در توسط شهرری

       

  

 

  

     

 


ارسال شده در توسط شهرری

          

اجلاس بسیج اساتید کشور ؛

    صلاحی: نوکری اصلاح طلبی را می‌کنیم که خواستار تحول علوم انسانی باشند

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: خوشحال‌ می‌شویم اصلاح طلبی بیاید و بگوید علوم انسانی متحول شود، اگر این کار را بکنند نوکریشان را می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، سهراب صلاحی در چهاردهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت بسیج اساتید در بیداری اسلامی گفت: از این طریق اتحادیه اساتید جهان اسلام شکل گرفت و بایستی توانمندی اساتید مسلمان دانشگاه های جهان را جمع و سازماندهی کنیم.

وی ادامه داد: بهمن ماه سال جاری اولین همایش بیداری اسلامی و تمدن نوین اسلامی را با حضور اساتید خارجی در تهران برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: یک کار شش ماه انجام دادیم و شاخص های تمدن نوین اسلامی را احصاء کردیم.

صلاحی بیان داشت: صدها هزار استاد مسلمان در دانشگاه های جهان هستند که دغدغه سرنوشت امت اسلامی را دارند و هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ظرفیت و توان این کار را ندارند.

وی افزود: تمدن اسلامی کار بزرگی است که با توجه به حرکت‌های بزرگ در جهان اسلام باید از آن استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه ما به عنوان بسیج اساتید در دانشگاه ها دو هدف عمده را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: اولین هدف، کمک به متولیان امور برای دستیابی به مرجعیت علمی جهان، همان رقه‌ای که رهبری پیش بینی کرده‌اند، است.

صلاحی با بیان اینکه اگر می‌خواهید قدرت بین المللی شوید شرط آن تحول علمی است و علم مبانی قدرت است، گفت: در این زمینه بسیج اساتید، خادمی و نوکری کسی که در آنها شاخص های رهبری باشد را می‌کند.

وی بسیج را فراجناحی دانست که مربوط به انقلاب و ولایت است و تاکید کرد: خیلی خوشحال تر می شویم اصلاح طلبی بیاید که شعار «مرگ بر آمریکا» بدهد و بگوید علوم انسانی باید متحول شود؛ دستشان را می بوسیم و نوکری اشان را می کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید وظیفه دوم بسیج اساتید را حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: به جهت مدیریت آرامی که در دانشگاه حاکم بود رشد علمی معجزه آسای پیدا کرده ایم، دشمن هم همین پیشرفت ما را هدف قرار داده است.

 صلاحی دانشگاه ها را مرکز پیشرفت دانست و گفت: نباید اجازه بدهیم حزب و گروهی دانشگاه  را به عنوان پایگاه سیاسی دربیاورد، امروز نیروهای ارزشی در دانشگاه ها توان و سازماندهی شان قابل قیاس با گذشته نیست.

وی در پایان با بیان اینکه طیف گسترده ای از مسئولان، نخبگان و دانشمندان برتر کشور بسیجی و ارزشی اند، تاکید کرد: امیدوارم این دغدغه پیش نیاید و بستر آرام برای تلاش اساتید و دانشجویان همواره فراهم باشد.

 


ارسال شده در توسط شهرری

چهاردهمین نشست سالانه بسیج اساتید کشور در تاریخ 28 الی 31 شهریور ماه 90 در مشهد مقدس برگزار گردید .

            

             

               

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            


ارسال شده در توسط شهرری

صلاحی :

ایران کسی را می خواهد که خود را نردبان پیشرفت نظام کند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دانشگاه های ما می توانند توان 25 درصدی خود را در پیشرفت علم سه یا چهار برابر کنند گفت: ما کسی را می خواهیم که خود را نردبان پیشرفت نظام کند نه اینکه نظام را نردبان پیشرفت خود کند.

            

سهراب صلاحی در همایش انتخابات 92 فرصت ها و چالش ها که شامگاه سه شنبه در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد با بیان اینکه مصر کشور هم سنگ جمهوری اسلامی ایران است که در این 35 سال دو راه متفاوت از هم را رفته اند افزود: مصر هم از نظر جمعیت، هم از نظر تاریخی، هم از نظر دولت سازی، هم از نظر جغرافیایی، هم از نظر تاثیر گذاری در تاریخ اسلام، هم از نظر انقلابی داردای موقعیت خوبی است.

وی با اشاره به اینکه 35 سال قبل حرکت انقلاب اسلامی در کشور ما آغاز شد، ادامه داد: با توجه به سابقه انقلابی مصری ها آنها 35 سال قبل برعکس ما عمل کردند و در تابستان 1358 چند ماه بعد از انقلاب ما وارد پیمان کمپ دیوید شدند و به یکی از شرکای آمریکا تبدیل شدند که یا دست راست یا دست چپ آمریکا بودند.

کشور با وجود فشارهای 33 ساله آمریکا هسته ای و فضایی شد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه 35 سال است که ما با آمریکا یک روز آرام نداشته ایم، گفت: ما در تقابل با آمریکا از تحریم های شدید تا ترور دانشمندان و حتی وارد نکردن پول نفتی که فروخته ایم، مشکل داریم.

صلاحی با بیان اینکه ما با همین فشارها، هسته ای و فضایی شدیم، اظهار داشت: ولی مصری ها اکنون چیزی ندارند و کشور ما از نظر امنیتی با مصر قابل مقایسه نیست و هیچ گروهی توان مقابله با ما را ندارد.

وی به دستگیری ملوانان انگلیسی در آب ها ایران اشاره کرد و ادامه داد: ملوانان سه روز چشم و دست بسته جلوی دوربین های دنیا رژه رفتند و انگلیس در مقابل جهان تحقیر شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: وقتی به آقای مرسی گفته می شود که چرا با امریکا قطع رابطه نمی کنید می گوید ما ارتش نداریم.

پشتیبانی مردم ایران از نظام در جهان نمونه ای ندارد

صلاحی همچنین با بیان اینکه جهانیان ایران را با نام امام می شناسند عنوان کرد: از نظر پشتیبانی مردم از نظام در جهان نمونه ای شبیه ایران پیدا نمی شود.

وی با اشاره به اینکه کدام کشور با آمریکا رابطه داشت و هسته ای شد افزود: آمریکا به سر هم پیمانان خود یعنی لیبی و صدام و مصر چه آورد مبارک 30 سال به آمریکا خدمت کرد.

صلاحی با بیان اینکه آمریکایی ها در عراق هزینه کردند گفت: برای آمریکایی ها از عراق فقط پنح هزار تابوت و 50 هزار مریض روانی که در ارتش ماند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما یک ملت زنده است و ظرفیت های گوناگونی دارد بیان کرد: باید در حوزه داخلی، جهان اسلام و بین المللی سه هدف دنبال شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: در حوزه داخلی انقلاب سیاسی مستقر کردیم و نظام قبلی را سرنگون کردیم و این نظام سیاسی با اقتدار تثبیت شد و باید دولت سازی کنیم و دولت اسلامی را تشکیل دهیم که الگوی آن نیز اسلامی باشد، در حوزه جهان اسلام باید تمدن نوین اسلامی را ایجاد کنیم تمدن نوین اسلامی شاخصه الگوی پیشرفت ایرانی است.

صلاحی ادامه داد: در حوزه بین الملل ما یک قدرت بالقوه بین المللی هستیم و باید تلاش کنیم که به یک قدرت بالفعل تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه ما سابقه تمدن سازی داریم اظهار داشت: مهمتر اینکه ما یک نظام فکری منسجم برگرفته از آموزه های شیعی داریم.

صلاحی با اشاره به اینکه کشور ما از قدرت نرم برخودار است ادامه داد: پس از ملاقات پوتین با رهبر انقلاب می رود و به آمریکا می گوید این رهبری هوشمند است که شما را شکست می دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن ما به بن بست رسیده است، افزود: آمریکایی ها 25 درصد نفت دنیا را مصرف می کنند درحالی که خودشان سه درصد بیشتر ندارند و 70 درصد نفت دنیا در خلیج فارس است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور ما از دانشگاه ها بیرون می آید ادامه داد: دانشگاه های ما می توانند توان 25 درصدی خود را در پیشرفت علم سه یا چهار برابر کنند و این توان را نیز دارند.

وی در پایان افزود: ما کسی را می خواهیم که خود را نردبان پیشرفت نظام کند نه اینکه نظام را نردبان پیشرفت خود کند.


ارسال شده در توسط شهرری


ارسال شده در توسط شهرری

     

جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرری در بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)

به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرری و مساعدت های ریاست واحد و همزمان با میلاد پر برکت حضرت امام محمد باقر(ع)، زوج های جوان این واحد دانشگاهی، در کنار مرقد شریف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در محیطی معنوی و روحانی و با حضور ریاست دانشگاه دکتر کیانوش فتحی واجارگاه، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دادگر مسئول نهاد مقام معظم رهبری، دکتر ارجمندفر معاونت دانشجویی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید موسی هاشمی تنکابنی معاونت فرهنگی، آغاز زندگی مشترک خویش را رقم زدند.

در این مراسم معنوی که در صحن دارالهدایه بارگاه قدس رضوی برگزار گردید؛حجت الاسلام والمسلمین امین نیا در سخنانی به بیان ارکان زندگی پرداخت و براهمیت رعایت مسائل معنوی با تأسی به زندگی ائمه‌ی معصومین(ع) تأکید کرد.

ذکر مناقب و فضائل امام محمد باقر(ع) توسط ذاکر اهل بیت از برنامه های برگزار شده این مراسم معنوی بود همچنین اهدای مجموعه چندرسانه ای "بهار زندگانی با امام مهربانی" شامل احادیث و روایاتی از امام رضا(ع) درباره‌ی ازدواج و خانواده‌ی موفق و اهداءکتاب "جلوه جلال" از دیگر برنامه‌های انجام گرفته بود.

 

همچنین در نشستی صمیمی که با حضور هیأت رئیسه واحد و زوج های دانشجو درسالن اجتماعات محل اسکان برگزار گردید؛ دکتر کیانوش فتحی رییس واحد شهرری ضمن تبریک ولادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: این جشن ازدواج بر اساس حدیث نبوی(ص) و منویات و حمایت مستقیم مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و شعار ازدواج دانشجویی منجمله «ازدواج آسان، پایدار، به هنگام و آگاهانه» است.

دکتر فتحی در ادامه افزود: با بهره گیری از دستورات و فرامین دینی و همچنین تجربیات بزرگان میتوان بر مشکلات زندگی فائق آمد.

فتحی واجارگاه در ادامه افزود : ترویج فرهنگ ازدواج های آسان و کم هزینه از مهمترین اهداف برگزاری این جشن ازدواج دانشجویی در مشهد مقدس است که امیدوارم همه دانشجویان به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند

دکترسید موسی هاشمی تنکابنی معاون فرهنگی واحد ضمن عرض تبریک میلاد خجسته‌ی پنجمین امام شیعیان و مصادف شدن آغاز زندگی مشترک زوج های دانشجو با این میلاد فرخنده با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)که می فرماید: بهترین بنایی که در اسلام گذاشته شده است، سنگ بنای تشکیل خانواده می باشد؛ بر اهمیت توجه بر معنویت و اخلاق در زندگی اجتماعی و زناشوئی تأکید کرد. 

  حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله دادگر مسول نهاد رهبری در واحد نیز ضمن تبریک تولد این امام همام، تأکید کردند: اگر رفتار و عمل انسان ها بر پایه اعتقاد، اخلاق و احکام دینی باشد می توانند به سعادت و خوشبختی برسند.

  در پایان این مراسم دکتر ارجمند فر نیز ضمن تبریک به زوج های دانشجو گفت: آغاز زندگی مشترک در کنار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) افتخاری بزرگ است که امیدوارم همه ما بویژه زوجهای جوان با پیروی از این امام بزرگوار در مسیر زندگی خود موفق باشیم.

از دیگر برنامه های برگزار شده می توان به حضور و تجدید میثاق زوج های جوان دانشجو بر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، بر فراز منطقه کوه سنگی مشهد مقدس اشاره کرد.

 در پایان، هدایایی به رسم یادبود و به جهت آغاز زندگی مشترک از طرف معاونت فرهنگی، به تمام زوج های دانشجو اهداء گردید. لازم به ذکر است که این جشن ازدواج دانشجوئی به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار گردید.

 


ارسال شده در توسط شهرری

          

درسالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) دکتر فتحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری به همراه مسئول بسیج اساتید واحد و جمعی از معاونین و  با آیت الله ری شهری رئیس دانشگاه علوم حدیث شهرری دیدار کردند.

دکتر فتحی واجارگاه رییس واحد شهرری در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع)، وجود نازنین این امام بزرگ را هدیه خداوند متعال به بشریت دانست و اظهار داشت: زندگی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو و راهنما برای همه ما انسانها جهت رسیدن به کمال در زندگی دنیوی و اخروی می باشند.

وی گفت: تمام ابعاد شخصیتی این امام رئوف سرشار از عطوفت و مهربانی  است که امیدوارم همه ما بتوانیم  در زندگی شخصی مان اینگونه خصوصیات اخلاقی و فرهنگی را سر لوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهرری در ادامه گفت: ما خود را سرباز ولایت می دانیم و تمام برنامه ها و فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری را مطابق با قوانین و مقررات و همسو با منویات مقام معظم رهبری      حضرت امام خامنه ای"مدظله العالی" دنبال می کنیم که امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانیم در این راه موفق باشیم.

 در این نشست صمیمی فتحی واجارگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد شهرری در دفتر رئیس دانشگاه علوم حدیث همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی برگزار شده دانشگاه پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدامین الله دادگر مسئول نهاد رهبری در واحد شهر ری نیز با اشاره به ظرفیت های بالقوه خوب در این واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری یکی از واحد های بسیار خوب و با ظرفیت بالقوه است تا جایی که در برخی رشته ها میتواند به عنوان یک قطب علمی در رشته های کشاورزی، جغرافیا و مخابرات و بسیاری رشته های دیگر مطرح گردد.

حجت الاسلام دادگر با توجه به تغییرات و تحولات به عمل آمده در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این جهت گیری فرهنگی که با تدبیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی سیاست گذاری شده است، موجب شده تا دغدغه فرهنگی برای همه حوزه ها جدی تلقی شود. در شرایط فعلی، همدلی های بسیاری از جهت فرهنگی در این واحد دانشگاهی وجود دارد که موجب جهت گیری های ارزشی دینی و بهره گیری از ظرفیت های همه مجموعه های انقلابی گردیده است.

دکتر پهلوانی مسئول بسیج اساتید واحد شهر ری به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مجموعه بسیج اساتید واحد پرداخت و تحولات عظیم صورت گرفته با همراهی و همدلی مسئولین دانشگاه را نقطه عطفی در تاریخ بسیج اساتید دانشگاه دانست.

در ادامه این دیدار حضرت آیت الله محمد ری شهری رئیس دانشگاه علوم و حدیث شهر ری ضمن خوشامد گویی به حاضرین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث گرانبهای اهل بیت و شهدای انقلاب است که باید به نحو شایسته ای پاسداری کنیم. آنچه که در مدیریت فرهنگی و سیاسی دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد همانا بهره گیری از الگوی تربیتی پیامبر اکرم (ص) در جذب جوانها است و نکته بارز آن در سیره پیغمبر گرامی که قابل الگو گیری است اینکه آن حضرت برای جذب جوانها، در کنار اصول علمی از اصول عاطفی بهره می‌گرفتند.

وی همچنین ادامه داد: ما باید در برخورد با جوانها به نکات مثبت اخلاقی، فرهنگی، علمی آنها توجه ویژه بنماییم و نگاهمان به جوانان بدنبال یک نگاه عاطفی باشد به این طریق میتوانیم جوانان را جذب نماییم و پشتوانه این موضوع باید یک نگاه علمی، عقلی و استدلالی باشد همچنین همانگونه که مقام معظم رهبری پیش بینی نمودند امیدواریم در انتخابات یک حماسه سیاسی اتفاق بیافتد که کامل کننده آن حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

در پایان این دیدار هیات رئیسه دانشگاه مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را زیارت نمودند.

 

 


ارسال شده در توسط شهرری
   1   2      >