سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرری

  

رهبر معظم انقلاب در دیدار دست  اندرکاران برگزاری انتخابات  :

خیلی تلاش کردند انتخابات را به تاخیر اندازند اما موفق نشدند/طبیعت نظام با حضور مردم همراه است


 رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: رئیس‌جمهور آینده مردمی، کاری، مقاوم، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد
  

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران «انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا»، حضور پرشور و عمومی مردم در انتخابات 24 خرداد را مصونیت بخش و تضمین کننده استمرار و پیشرفت کشور خواندند و بر پایبندی نهادهای نظارتی، مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل تأکید کردند  .

ایشان همچنین با اشاره به حادثه تلخ و غمبار اهانت به مزار صحابی جلیل القدر حُجر بن عَدی تأکید کردند: مسلمانان بویژه نخبگان و بزرگان علمی، سیاسی و دینی جهان اسلام باید وظیفه خود را در مقابل این تفکر پلید انجام دهند و مانع از گسترش آتش فتنه شوند  .

رهبر انقلاب انتخابات را «امانت بزرگ و ارزشمند ملی و اسلامی» برشمردند و افزودند: شورای نگهبان، مجموعه های نظارتی و اجرایی و دستگاههای حفظ فضای امن و سالم انتخاباتی، امانت دار این امانت بزرگ هستند و کارهای مهم، با ارزش و ماندگاری را بر عهده دارند  .

حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به نقش اساسی انتخابات در تجدید حیات کشور و نظام خاطرنشان کردند: حضور مردم در همه انتخاباتی که در 34 سال اخیر برگزار شده، هر بار، مجموعه ای از بلاها را از کشور دفع کرده و روح و نیروی تازه ای در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساخته است  .

ایشان، انتخابات 24 خرداد را از برخی جهات از پاره ای از انتخابات گذشته مهمتر دانستند و افزودند: برگزاری همزمان دو انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری و شوراها، از جمله عوامل اهمیت فراوان انتخابات آتی است  .

حضرت آیت الله خامنه ای تشکیل شوراها را در همه روستاها و شهرهای کشور، تجلی حضور عینی و مستمر مردم در تصمیم گیریها و کارها خواندند و به مسئولان، مردم و نخبگان توصیه کردند: توجه به انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت انتخابات شوراها را از چشم آنها دور نکند  .

رهبر انقلاب در تبیین ابعاد دیگر اهمیت فراوان انتخابات 24 خرداد، به امکانات، اختیارات و وظایف بسیار گسترده ریاست جمهوری در قانون اساسی و دیگر قوانین اشاره کردند و افزودند: این جایگاه قانونی نشان می دهد انتخابات ریاست جمهوری فوق العاده مهم است  .

حضرت آیت الله خامنه ای، امام خمینی (رض) را مبتکر، طراح و مهندس «بنای عظیم حضور نقش آفرین ملت در نظام اسلامی» خواندند و با اشاره به اصرار و پیگیری قاطعانه امام برای برگزاری همه پرسی تعیین نظام و دیگر انتخابات خاطرنشان کردند: حضور و انتخاب تعیین کننده و جهت دهنده ملت در صحنه های مختلف، طبیعت جمهوری اسلامی است که بحمدا... این طبیعت جذاب و شوق انگیز تاکنون حفظ شده است  .

ایشان با اشاره به برخی تلاشهای بی نتیجه برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه خاطرنشان کردند: بعضی ها سعی کردند انتخابات بی رونق شود و یا در موعد مقرر برگزار نشود اما به توفیق الهی ناکام ماندند و بعد از این هم راه به جایی نمی برند  .

رهبر انقلاب حضور مردم در صحنه را عامل قوام جمهوری اسلامی برشمردند و افزودند: جمهوری اسلامی یعنی «حضور همگانی ملت و حرکت عمومی مردم به سمت آرمانها و آرزوهای بزرگ و عملی»، و دشمن با درک همین نکته تلاش می کند حضور مردم را کمرنگ و بی رونق سازد  .

حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: اقتدار جمهوری اسلامی به «دلها، عواطف، خرد، اندیشه، بصیرت و حضور مردم» متکی است و اگر این پشتوانه قدرتمند نبود سلطه گران خبیث جهان، نظامی با داعیه های جمهوری اسلامی را زنده نگذاشته بودند  .

ایشان تأکید کردند: البته به فضل الهی و همت مردم عزیز انشاءالله انتخاباتی که در پیش است از بهترین و پرشورترین انتخابات خواهد بود  .
رهبر انقلاب بخش دیگری از سخنانشان در دیدار با دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را به تبیین اهمیت پایبندی به قانون در همه مراحل و همه شرایط اختصاص دادند  .

حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه با اشاره به تلاش همیشگی بیگانگان برای خنثی کردن آثار مبارک حضور ملت در پای صندوقهای رأی افزودند: در سال 88 نیز آنها، کسانی را وادار کردند که برخلاف قانون «عمل و توقع» کنند تا شاید مردم تحریک شوند و در مقابل نظام قرار گیرند که به لطف الهی نتوانستند  .

ایشان با اشاره به اقداماتی که در سال 88 برای روشن شدن برخی ابهامات انجام شد افزودند: کسانی که آن خسارات و هزینه ها را برای کشور و ملت به بار آوردند از پذیرش قانون و عمل به راههای قانونی سرباز زدند که البته نظام با توجه به ماهیت مردمی خود بر آن مزاحمتها فائق آمد.

رهبر انقلاب التزام کامل به قانون را، راه اساسی جلوگیری از بروز مشکلات انتخاباتی دانستند و تأکید کردند: آحاد مردم در همه روستاها و شهرها، به دنبال این باشند که هرکس هر حرفی می زند و هر توقعی دارد فقط بر اساس قانون باشد.

ایشان همچنین با تأکید به مسئولان انتخاباتی برای عمل به مُرّ قانون افزودند: در همه مراحل  از جمله بررسی صلاحیتها، برگزاری انتخابات، شمارش آرا، حفظ آرا و صندوقها و دیگر مراحل، همه دست اندرکاران باید با امانت داری کامل، فقط براساس قانون عمل کنند که بحمدالله تاکنون همین جوربوده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه یادگیری صبر و تحمل انقلابی، ضرورتی عمومی است افزودند: البته نباید تعابیر غربی و مادی مثل برنده و بازنده را وارد مباحث انتخاباتی کرد اما بهرحال در انتخابات بطور طبیعی انتظار عده ای درباره نامزد مورد نظرشان برآورده نمی شود که باید با رفتار درست، فقط بر مبنای قانون عمل کرد.

ایشان در تشریح ضرورت دقت در انتخابات 24 خرداد به تأثیرگذاری مثبت یا منفی هر حرف یا اقدام منتخب ملت در اوضاع آتی کشور، اشاره کردند و افزودند: باید تعهد، تدین، آمادگی، و توانایی ها را دقیق بسنجیم و طبق تشخیص عمل کنیم و بی تردید هرکس با نیت صادق و برای ادای وظیفه و برای آینده کشور وارد میدان شود، خدا نیز قلب او را هدایت خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای بار دیگر انتخابات را حق و وظیفه مردم دانستند و افزودند: باید صلاحیتها را در کنار هم و بصورت مجموعه ای مورد ملاحظه قرار داد و در انتخاب کسی کهمی خواهیم کلید اجرایی کشور را به دست او بسپاریم، ویژگی هایی نظیر «کاری بودن، مردمی و ارزشی بودن» را در نظر گرفت.

ایشان همچنین مقاوم بودن در مقابل دشمنان، برخورداری از تدبیر، پایبندی به قانون، توجه به طبقات مختلف مردم و درک مشکلات و دردهای مردم را از دیگر ویژگی های ضروری ریاست جمهوری برشمردند.

رهبر انقلاب رأی فرد فرد مردم را در نتیجه انتخابات، تأثیرگذار دانستندو تأکید کردند: کسی نگوید یک رأی من در سرنوشت انتخابات تأثیری ندارد چرا که همین آرای فردی، در نهایت آرای میلیونی و سرنوشت انتخابات را رقم می زند.

رهبر انقلاب در پایان این بخش از سخنانشان تأکید کردند: انشاءالله با حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی، «مصونیت، پیشرفت، و حرکت عمومی ایران به سمت اهداف والای ملت» شتاب خواهد گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به حادثه تلخ و غم انگیز تخریب قبر صحابی جلیل القدر حجر بن عدی و اهانت به پیکر آن شخصیت بزرگوار تأکید کردند: آنچه که تلخی این حادثه را مضاعف می کند، وجود برخی افراد دارای افکار پلید، متحجر و عقب مانده در میان امت اسلامی است که تجلیل از بزرگان و برجستگان و چهره های نورانی صدر اسلام را شرک و کفر می دانند.

ایشان وجود چنین تفکر خرافی را یک مصیبت برای اسلام و مسلمانان دانستند و افزودند: این افراد کسانی هستند که گذشتگان آنها قبور ائمه اطهار را در بقیع ویران کردند و اگر قیام سراسری مسلمانان بر ضد آنان نبود، مرقد مطهر پیامبر اسلام (ص) را نیز ویران می کردند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: چنین انسانهای  بداندیش که حضور در مزار بزرگان و طلب رحمت خداوند برای آنها و همچنین طلب رحمت کردن برای خود را شرک می پندارند، دارای تفکری باطل و روحیه ای پلید هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: شرک آن است که افرادی آلت دست سیاستهای سرویس های جاسوسی انگلیس و امریکا شوند و با اقدامات خود مسلمانان را غم دار کنند.

ایشان خاطرنشان کردند: این چگونه تفکری است که اطاعت و عبودیت و خاکساری در مقابل طواغیت زنده را شرک نمی داند اما احترام به بزرگان را شرک می شمارد.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: جریان تکفیری خبیث که از پشتیبانی های مالی و غیرمالی برخوردار است ، امروز یک مصیبت واقعی برای اسلام به شمار می رود.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به واکنش صحیح جامعه بزرگ شیعی به این حادثه افزودند: شیعیان وارد بازی دشمن که به دنبال تقویت آتش نزاع شیعه و سنی است، نشدند و رشد فکری خود را نشان دادند.

ایشان واکنش برادران اهل سنت را نیز نشان دهنده آگاهی و بینش بالای آنان دانستند و تأکید کردند: واکنش مسلمانان به این حادثه تلخ و محکوم کردن این اقدام باید ادامه یابد زیرا اگر بزرگان علمی، روشنفکران و نخبگان سیاسی امت اسلامی وظیفه خود را انجام ندهند، فتنه ها در این حد منحصر نخواهد ماند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: باید با استفاده از روش های سیاسی، فتواهای دینی و مقالات روشنفکران  و اقدامات نخبگان فکری و سیاسی، جلوی گسترش آتش این فتنه را گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به آشکار شدن دست های پنهان دشمنان در این گونه اقدامات، افزودند: سازمانها و شخصیت های بین المللی و سیاسیونی که در مقابل تخریب یک اثر باستانی عزا می گیرند، در قبال این اهانت آشکار سکوت کرده اند.

ایشان تأکید کردند: خداوند در کمینگاه است و قطعاً مکر الهی بر مکر دشمنان غالب خواهد شد و جریانی را که در صدد سنگ اندازی در راه اتحاد و پیشرفت امت اسلامی است، متوقف خواهد کرد

 


ارسال شده در توسط شهرری

 

رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از کارگران تبیین کردند

خصوصیات رئیس‌جمهور مطلوب/در سلائق مختلف هرکه احساس توانایی دارد به میدان انتخابات بیاید

         

 

مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران "دارا بودن روحیه مقاوم،برخورداری از تدبیر، روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تکیه کردن بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی" را از جمله خصوصیات رییس جمهور مطلوب ذکر کردند  .

به گزارش خبرگزاری آنا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، صبح امروز (شنبه) با هزاران نفر از کارگران دیدار کردند  .

رهبرانقلاب امروز در دیدار کارگران، "دارا بودن روحیه مقاوم،برخورداری از تدبیر، روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تکیه کردن بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی" را از جمله خصوصیات رییس جمهور مطلوب ذکر کردند  .

بخش‌های مهم سخنان ایشان به شرح ذیل است  :

حماسه سیاسی یعنی حضور آگاهانه مردم در صحنه مدیریت و سیاست کشور که نمونه بارز آن انتخابات است و توفیق الهی در وقت مقرر، با حضور و شرکت شوق آفرین مردم برگزار خواهد شد  .

دشمن در نقطه مقابل هدف حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به دنبال ناامید کردن مردم در عرصه اقتصاد و کاهش انگیزه مردم از حضور در عرصه سیاست بویژه انتخابات است  .

ملت ایران در طول این سی و چند سال با وجود تمام دشمنی‌ها ایستاد و مسئولین نیز اگر یکجا از خود ایستادگی نشان دادند، به پشتوانه و پشتیبانی مردم بود؛ آفرین اول و تحسین بزرگ از آن مردم است  .

سیاست‌های اقتصادی باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد که اقتصاد با مقاوم بودن در ساخت درونی خود بتواند ایستادگی کند و با تغییرات در گوشه و کنار دنیا متلاطم نشود  .

رهبرانقلاب در تشریح ملاک‌های رئیس‌جمهور آینده: کسی باشد که به خداوند، انقلاب، قانون اساسی و مردم ایمان و اعتقاد داشته و دارای روحیه مقاوم درمقابل دشمنان باشد و زود نترسد و از میدان خارج نشود .

ملت در خصوص افرادی که شورای نگهبان آنها را صالح تشخیص داد، با تحقیق، پرسش از انسان‌های مورد اعتماد و توجه به سوابق، شعارها و گفته‌ها، تصمیم خود را خواهند گرفت.

روزمره فکرکردن و تغییردادن دائم سیاست‌ها، تکیه بر نظرات غیرکارشناسی و اعتماد به شیوه‌های تزریقی اقتصادهای تحمیلی شرق و غرب در همه بخش‌ها بخصوص مسائل اقتصادی، مضر است؛ 3 اصل عزت، حکمت و مصلحت در اداره کشور و اقتصاد نیز نیاز است.

این ملت اهداف و کارهای بزرگی دارد و کسی نمی‌تواند با زبان زور با او حرف بزند.

در سلائق مختلف هرکس احساس توانایی می‌کند به میدان بیاید؛ کسانی که داوطلب انتخابات می‌شوند در محاسبات خود اشتباه نکنند و بدانند که عرصه مدیریت اجرایی یعنی چه.

از توصیه‌های رهبری به دولت‌ها این بوده که وعده بی‌خود و بی‌مبنا ندهند و در باغ سبز بی‌منطق نیز باز نکنند بلکه با منطقی معقول و منطبق بر واقعیت حرکت را پیش ببرند.

تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی مسائل لازمی است، این مسئله جزو توصیه‌های همیشگی رهبری به همه دولت‌ها بوده است.

براساس تجربه سال‌های طولانی انقلاب، خداوند با فضل و هدایت خود این ملت را بر همه دشمنان غالب خواهد کرد و هرکس با این ملت و انگیزه ایمانی او دربیفتد، قطعا برخواهد افتاد.

بنده از دولت‌ها و روسای جمهور در سال‌های متمادی حمایت کرده و از انها در موارد زیاد و متعدد توضیح نیز خواسته‌ام، تاکید بر این بوده که دولت‌ها برای مردم ایجاد هزینه و مشکل و نگرانی و دغدغه آفرینی نکنند.

 ملت و مسئولان اول باید ضعفها را بشناسند و بعد آنها را برطرف کنند/در همه برنامه ریزی ها باید زندگی و معیشت طبقات ضعیف مورد توجه قرار گیرد/از همه مردم ایران درخواست میکنم بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی.


ارسال شده در توسط شهرری

    

رییس واحد شهر ری در کارگاه ازدواج دانشجویی عنوان کرد    

ساده زیستن روش انبیاء و عامل موفقیت هر انسانی است

برگزاری کارگاه ازدواج دانشجویی با حضور دکتر فتحی واجارگاه رئیس واحد شهر ری، دکتر هاشمی تنکابنی معاون دفتر فرهنگ اسلامی در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر فتحی ضمن تبریک به مناسبت ازدواج دانشجویی زوجهای جوان و آرزوی موفقیت برای زوجها در تمام عرصه های زندگی به فرازهایی از سخنان پیامبر اشاره کرد و گفت: در اسلام هیچ بنایی ساخته نشد که نزد خداوند محبوب تر و پسندیده تر از ازدواج باشد.

پس بر ما واجب است که به این سنت حسنه توجه ویژه داشته باشیم و در مورد نحوه برگزاری مراسم ازدواج برسادگی و پرهیز از هرگونه تجمل تکیه کنیم. ساده زیستن روش انبیاء و اولیاست و عامل موفقیت هر انسانی در زندگی است لذا با بهره گیری از روش ساده یا همان روش پیامبران به موفقیت می‌رسید.

رئیس واحد شهر ری در سخنان خود به فرمایشی از مقام معظم رهبری پرداخته و گفت: بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در امر ازدواج اصل قضیه محبت است لذا دختر ها و پسر ها این را بدانند، این محبتی را که خدا در دل شما قرار داده است باید حفظ نمایید.

 فتحی واجارگاه  همچنین گفت: ما خوشبختانه در دین مبین اسلام الگوهای بسیار خوبی در زمینه ازدواج داریم و می‌توانیم نحوه و سبک زندگی ائمه اطهار و پیامبر اعظم(ص) را سرلوحه تمام امور خود در زندگی قرار دهیم.

وی در پایان صحبتهای خود از خداوند متعال برای زوجهای شرکت کننده در این کارگاه آرزوی خوشبختی و سربلندی نمود.

معاون فرهنگی واحد شهر ری در این کارگاه، با ارائه حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: در حدیث آمده است، عبادتی که یک فرد متاهل انجام میدهد، چندین برابر ثواب و پاداش یک فرد مجرد می‌باشد.

دکتر هاشمی  تنکابنی همچنین عنوان کرد: با توجه به  نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انشالله که زوج‌های جوان ما بتوانند آغازین روز های زندگی خود را با توجه به سختی ها و مشکلاتی که پیش رو دارند، با تدبیر و برنامه ریزی درست به یک حماسه اقتصادی دست بزنند و از آن گذر نمایند تا بتوانند به زندگی خوبی برسند.

دکتر هاشمی گفت: این امر در سایه حضرت بقیه الله العظم حضرت مهدی (عج) و استمداد از ارواح طیبه شهدا، امام راحل و حضرت عبد العظیم حسنی محقق میگردد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری در میان این دو قطب متبرک قرار گرفته است که امیدوارم با بهره‌گیری از آنها زندگی خوبی را آغاز نمایید.

همچنین در این کارگاه دکتر معصومی استاد مدعو برای زوجهای دانشجو  مطالبی تحت عنوان  آیین همسر داری عنوان نمودند.


ارسال شده در توسط شهرری

            

           

دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری به همراه معاونین، میزبان حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری بود

   در این جلسه دکتر فتحی ضمن ابراز خرسندی و تشکر فراوان از حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی به بیان گزارشی از فعالیت های سال 1391 و برنامه های سال 92 پرداخت. توسعه رشته ها، راه اندازی رشته‌هایی در مقطع دکتری، توسعه فضای آموزشی و عمرانی و ارائه خدمات دانشجویی، مبتنی بر قوانین و مقررات، از جمله موارد اشاره شده بود.

همچنین فتحی واجارگاه افزود:از زمان قبول مسئولیت تلاش شده است تا با ایجاد فضای دوستی در بین پرسنل واحد در راستای حل مسائل و مشکلات کارکنان و دانشجویان حرکت نماییم که امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال و با پیروی از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) درسالی که بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است در این مسیر موفق باشیم

امام جمعه شهرستان‌ری در سخنانی ضمن تشکر از تلاشها و فعالیت های مسئولین دانشگاه اظهار داشت: همدلی و هماهنگی موجود در بین هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری  به همراه جهت گیری ولایی و ولایت مداری بسیار مشهود و قابل تقدیر است.

 حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی در ادامه با تاکید بر حل مشکلات مالی دانشجویان بی بضاعت از مساعدتهای ریاست واحد شهر ری بسیار تشکر  و قدردانی نمود.

 


ارسال شده در توسط شهرری

             

هیات رئیسه، اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری با حضور در حرم حضرت عبد العظیم الحسنی(ع) در حرکتی معنوی، آغازین روزهای کاری خود در سال جدید را معطر به فضای معنوی حرمین شریفین نمودند.
در این مراسم پر فیض حاضرین به قرائت زیارتنامه، ذکر دعا و مدیحه سرایی پرداختند و در پایان زیارت حاضرین از موزه آستان حضرت عبدالعظیم ( ع) بازدید کردند
.

دانشگاهیان واحد شهر ری با حضور در حرمین شریفین(حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، حضرت حمزه بن موسی الکاظم علیه السلام و حضرت طاهر بن زین العابدین علیه السلام) فعالیتهای کاری خود در سال جدید را در فضای معنوی و ملکوتی آغاز کردند .


ارسال شده در توسط شهرری

  برگزاری کارگاه آشنایی با سو  مصرف مواد مخدر در واحد شهر ری  

 

            

 

کارگاه «آشنایی با روشهای تشخیص، پیشگیری و درمان اعتیاد» با حضور سرهنگ کاهه رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه برگزار گردید.

 در این کارگاه سرهنگ کاهه روشهای تشخیص، پیشگیری و  درمان اعتیاد با هدف مخاطرات و تهدیدهای جامعه در مصرف مواد و افراد مصرف کننده را برای کارکنان و مسئولین دانشگاهی، تشریح کرد.

 همچنین مسئول دفتر مشاوره و راهنمایی عنوان نمود این کارگاه جهت آگاهی دانشجویان با وسعت و حجم بیشتری برای سال 1392 پیش بینی شده است که امید است با حمایتهای مسئولین ناظر برگزاری چنین کارگاه‌هایی با گستردگی بیشتری باشیم .

 این دوره با همکاری دفتر مشاوره و مرکز مطالعات نیروی انسانی در نیمه اول اسفند ماه سال جاری توسط اساتید مجرب نیروی انتظامی برگزار شد.


ارسال شده در توسط شهرری

حضور دانشگاهیان واحد شهر ری درمراسم سالگرد ارتحال یادگار امام (ره)

 

            

هیات رئیسه و اساتید بسیجی و ولایت‌مدار واحد شهرری در مراسم سالگرد ارتحال سید احمد آقا خمینی یادگار حضرت امام (ره) که در حرم مطهر امام رحمةالله علیه برگزار گردید، شرکت نمودند.

دراین مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت سید حسن خمینی تولیت آستان حرم مقدس حضرت امام خمینی (ره)، سخنرانان به تشریح مقام و منزلت یادگار امام راحل پرداختند و در ادامه با ادعیه‌خوانی و مرثیه سرایی در فضایی معنوی و روحانی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.


ارسال شده در توسط شهرری

نششت فرهنگی بسیج اساتید استان تهران در هجدهم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد شهرری برگزار گردید .

           

           

           

           

           

           

          

         


ارسال شده در توسط شهرری
<      1   2